Dag 42 24-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 42 24-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 42 24-09-2016

24 September 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 42,

We hadden gisteravond afgesproken om mee te gaan naar de watervallen maar we hadden nog geen tijd afgesproken. We zouden gaan als we wakker zouden zijn maar Marc klopte om kwart over 8 al op het raam met de vraag of we mee wilden. Aangezien we alle drie nog moe waren hebben we maar besloten om thuis te blijven.

Na het ontbijt zijn we het zwembad maar weer in gedoken en hier zijn we de hele dag ook niet meer uitgekomen. Het was vandaag wel een stuk drukker dan gisteren omdat er twee verjaardagen waren, waarvan er één al om half 9 begon met behoorlijk harde muziek. Daarom wars ik uiteindelijk alsnog vroeg wakker maar heb nog heerlijk tot een uur of 11 gedommeld.

Morgen moeten we alweer redelijk op tijd weg omdat de Roro om 12 uur vertrekt.