Dag 88 10-11-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 88 10-11-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 88 10-11-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

10 November 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 88,

Dit was het dan! Mijn Filipijnse avontuur zit er weer op en ik sta sinds vanmorgen 6:00 uur weer op Nederlandse bodem. De reis is prima verlopen zonder al te veel vertragingen.

Wat heb ik een geweldige tijd gehad en ontzettend veel mooie maar ook minder mooie dingen gezien. Het was zeker een avontuur om niet te vergeten en mijn dank is dan ook zeer groot voor NORFI en alle Filipijnse vrienden die deze tijd zo mooi hebben gemaakt.

Leuk dat jullie mij allemaal gevolgd hebben en bedankt voor alle leuke reacties en de belangstelling. Voor diegene die er in geïnteresseerd zijn, het fotoboek moet nog gemaakt worden maar zodra die klaar is kan je deze komen bewonderen.

Dit is mijn laatste stukje dus helaas geen hanggang sa susunod na araw (tot de volgende keer) meer.

Bedankt!

  • 12 November 2016 - 08:38

    Erik:

    Hoi Robin,

    Wij hebben met plezier jouw verhalen gelezen. Zodra het fotoboek klaar is komen wij zeker kijken.

    Gr. De familie uit Wehl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 1866
Totaal aantal bezoekers 29140

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 09 November 2016

De Filipijnen.

Landen bezocht: