Dag 87 08-11-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 87 08-11-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 87 08-11-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

08 November 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 87,

De dag waar ik met afgrijzen naar toe geleefd heb is vandaag aangebroken, de laatste dag van ons verblijf in de Filipijnen. Het was vandaag een drukke dag omdat alles nog even gekocht moest worden en we ons Filipijnse geld nog even op moesten maken. Na het overheerlijke ontbijt, sweet and sour pork, was het de hoogste tijd om het eerste ding van de planning te beginnen, namelijk de kapper. Ook in Nederland moeten we er guwapo bij lopen en een haircut van barbershop Villacuatro kan daar alleen maar bij helpen. Daarna was het de hoogste tijd om naar de shopping mall te gaan om het laatste paar schoenen te kopen, maar zo makkelijk was het nog niet! Of ze hadden mijn maat niet of de schoenen die ik wou waren uit de schappen verdwenen maar ik ben geslaagd.

Ook zijn we nog even naar de nieuwe mall geweest die vandaag op is gegaan. Het was daar alleen zo druk dat heel Lakson street in de file stond. Verder was er niet veel te zien in de mall omdat het erg druk was en de helft van de winkels maar open was dus daar waren we snel uitgekeken.

We zijn vanavond mee uiteten genomen door drie mensen van de directie van NORFI en ook bij dat restaurant was het weer heerlijk. Vanavond komt dokter Michelle nog even afscheid van ons nemen en ik moet nog even de laatste spulletjes in mijn koffer stoppen en dan is het morgen om 7:00 uur echt zo ver... dan vertrekken we richting het vliegveld voor onze vlucht...

Hanggang sa susunod na araw!

• 08 November 2016 - 13:48

Bennie En José :

Wat fijn dat je zo'n heerlijke tijd in de Filipijnen hebt gehad. Aardige mensen en een heel voldaan gevoel m.b.t. de stage. Jullie hebben veel mogen en kunnen betekenen voor al die mensen en kinderen daar.Je kunt er met een fijn gevoel op terug kijken.
    Wij vinden het weer heel fijn dat je zo thuis bent en we alle foto's en filmpjes kunnen bekijken.
    Een goede reis gewenst en een veilige thuiskomst.
    Tot donderdag!
    Xxx

• 08 November 2016 - 19:05

Karin:

Een mooi tijd waar je op terug kunt kijken. En zeker ook trots mag zijn op jullie prestatie.
    Nu weer op naar huis en de mooie herinneringen mee nemen.
    Goede reis en tot gauw