Dag 86 07-11-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 86 07-11-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 86 07-11-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

07 November 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 86,

Aangezien ik de afgelopen tijd helemaal gewend ben aan het vroege opstaan was het ook vandaag vroeg opstaan geblazen. 2 uur voordat de wekker ging was ik al klaar wakker en klaar voor de een na laatste dag van ons verblijf in de Filipijnen. Daarna zijn Ivan, Lars en ik naar de markt geweest om lunch te kopen voor alle medewerkers van NORFI. We hebben gegrilde kip en bami gekocht en zelf garnalen in Fanta saus gemaakt. Het was wederom heerlijk.

's Middags hebben we een collage van de leukste foto's van de afgelopen 11 weken stage gemaakt en overhandigd aan de mensen van de werkplaats. Daarna zijn Lars en ik naar 888 mall, SM shopping mall en de markt geweest om de 'laatste dingen' te kopen maar we gaan morgen nog één keer rond om echt de laatste dingen kopen.

Hanggang sa susunod na araw!