Dag 85 06-11-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 85 06-11-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 85 06-11-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

06 November 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 85,

Vandaag hebben we even uitgeslapen om wat slaap in te halen van Apo! Daarna heb ik mijn koffer al voor een groot deel ingepakt om te zien of ik alles mee kan krijgen. Voor alsnog lijkt het aardig te gaan lukken maar ik moet nog niet te vroeg juichen omdat ik steeds weer tegen dingen aan loop en denk van owja dat moet ook nog mee.

's Middags zijn we naar de markt geweest om ingrediënten voor de lunch te kopen. Na de lunch zijn we naar SM shopping mall, plaza en 888 geweest om nog wat dingetjes te kopen en ik ben eindelijk geslaagd met schoenen kopen.

's Avonds hadden we gepland om 'wat' met dokter Michelle te doen, eerst was het een etentje daarna wat drinken en uiteindelijk zijn we naar de afterparty van de trouwdag van haar zus geweest om vervolgens te eindigen bij een club met de laatste gasten van de trouwdag. Het was wederom een gezellige avond!

Hanggang sa susunod na araw!

  • 07 November 2016 - 16:27

    Erik:

    Hoi Robin,

    Kijk nog maar even goed rond. Heb je de vakantie voor volgend jaar al geboekt?
    Wat zijn de 3 maanden snel voorbij gegaan.
    Wij wensen je een goede terugreis.

  • 07 November 2016 - 20:08

    Bennie En José:

    Nog 3 nachtjes.........
    Trouwens ook nog een certificaat verdiend lees ik bij Lars op de site.
    Leuk hoor en heel speciaal!

    We kunnen niet wachten.....

  • 08 November 2016 - 13:31

    Robin Hietkamp:

    Ja na m'n studie wil ik zeker terug om te kijken hoe het met de patiënten is.
    Misschien in volgend jaar een beetje vroeg maar als ik een goede sponsor kan vinden ben ik de beroerdste niet om terug te gaan.
    De tijd is echt voorbij gevlogen en ik heb echt een fantastische tijd gehad.

    Ja dat certificaat is zeker speciaal, ik hoorde vandaag pas dat het zo speciaal was. Het is van de gemeente van Himamaylan en dat hebben we gekregen omdat ze ons dankbaar zijn we de kinderen van dat gebied zo goed geholpen hebben.

    Tot over twee dagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 366
Totaal aantal bezoekers 29141

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 09 November 2016

De Filipijnen.

Landen bezocht: