Dag 43 25-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 43 25-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 43 25-09-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

25 September 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 43,

Vandaag stond te terugreis gepland maar de boot ging om 12 uur al. Daarom moesten we op tijd op en stond het ontbijt om kwart voor 10 'al' klaar. Na het ontbijt stond te tricycle klaar en na een regenbui en 45 minuten opgevouwen te hebben gezeten kwamen we bij de haven aan. Op de boot heb ik nog even lekker kunnen slapen en vijf kwartier later stonden we weer op Negros. Daar namen we de tricycle richting de snelweg om vervolgens over te stappen op de bus, die we op den duur weer inruilde voor de Jeepney richting de markt om daar vervolgens weer over te stappen op de laatste Jeepney richting NORFI.

Nadat we onze spullen uitgepakt hadden zijn Lars en ik naar de Shopping Mall geweest om wederom op zoek te gaan naar schoenen en leuke shirts. Aangezien het heel hard regende toen we terug wilden gaan hebben we ook maar even wat boodschappen gehaald.

'S avonds hebben we weer heerlijk gegeten bij Sanders, dat restaurant waar ze die heerlijke kip pesto hebben.

Hanggang sa susunod na araw!