Dag 73 25-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 73 25-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 73 25-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

25 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 73,

Vanmorgen was het tijd om de het Masskara ritme uit te zwaaien en weer normale werktijd op te staan. Daarna hebben we een dagje doorgebracht in de office want we moesten de presentatie voor morgen af hebben en we zijn verder gegaan met het verslag.

Tevens is onze eerste bestemming van de vakantie geboekt: Oslob. Hier gaan met whale sharks zwemmen. We zullen hier twee dagen blijven om vervolgens verder te reizen naar Apo Island. Hier gaan we naartoe om de schildpadden te bewonderen en te genieten van de onderwaterwereld. We zullen hier vier dagen blijven en daarna zullen we verder reizen naar Dumaguete. Hier hebben we nog niet echt een planning voor gemaakt maar er zijn genoeg dingen te doen.

Vanavond stond er chicken thai curry en garnalen met fanta-saus op het menu dus dat was weer genieten geblazen!

Hanggang sa susunod na araw!

• 25 Oktober 2016 - 17:17

Erik:

Wanneer gaat de vakantie beginnen?

• 25 Oktober 2016 - 19:47

Bennie En José :

Heel veel succes met de presentatie morgen! !!!
    Goede reis voor morgenavond en heel veel plezier. Kijk goed uit!
    Fijne vakantie! !!!

Xxx

• 26 Oktober 2016 - 04:26

Robin Hietkamp:

We vertrekken vannacht om 2:15 uur richting Oslob!

Dank jullie wel, gaat goed komen denk ik! Bedankt en dat gaat zeker goed komen!

• 26 Oktober 2016 - 12:28

Familie Bleumer:

Jullie hebben geweldig werk verricht en ook genoten van alles dat jullie daar te bieden was.
    Geniet nog maar van een paar weken vakantie.
    Dit is een ervaring voor je leven.