Dag 26 08-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 26 08-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 26 08-09-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

08 September 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 26,

Het was de bedoeling dat we vandaag verder zouden gaan met het vervaardigen van onze tricycle, maar omdat de beste man van de machine shop onze achteras nog niet af had konden we helaas nog niet verder met het bouwen.

Aangezien we van het weekend naar Sipalay gaan om te duiken en te snorkelen heb ik vandaag een shirt gekocht voor in het water, zodat ik niet weer kan verbranden. Het is een 'echte' Under Armour en dat voor maar €3,80. Daarna hebben we nog wat aan het verslag gedaan en hebben we wat ideeën opgedaan voor de volgende projecten aangezien we deze volgende week wel af kunnen ronden. We maken dan twee kleinere projecten dus we hopen dit tegelijk te doen zodat we minimaal drie kinderen kunnen helpen.

Na werktijd zijn Lars en ik met Ivan naar de markt geweest om ingrediënten te halen voor het diner. Vandaag stond kip met noedels op het menu maar na het bereiden leek het meer op kippensoep met hele grote stukken kip. Hier is noedels hetzelfde als vermicelli dus daarom leek het op soep. Het was goed te eten maar chef-kok Ivan heeft betere dingen gemaakt.

Hanggang sa susunod na araw!