Dag 20 02-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 20 02-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 20 02-09-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

02 September 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 20,

We zijn vandaag verder gegaan met ons stage verslag en zijn gestart met SolidWorks. We willen de rolstoel graag in SolidWorks zetten maar gezien de vorderingen in één dag hebben we maar besloten hier van af te zien, het kost te veel tijd. We kunnen die tijd beter gebruiken met het bouwen van de tricycle. Misschien dat we dan nog een klein project voor een andere patiënt kunnen redden.

We hebben in de shopping mall geluncht en daarna onze boodschappen weer in huis gehaald.

Na de lunch hebben we met de werkplaats medewerkers gekeken welke materialen we allemaal nodig hebben en of alles te verkrijgen is. We hebben nu een 'boodschappenlijstje' voor maandag zodat we samen met Ivan opzoek kunnen naar de benodigde materialen.

'S avonds hebben we Ivan mee naar Sanders genomen om te dineren. We hadden na het eten nog een klein gaatje over voor een toetje dus we besloten naar de Mc Donalds te gaan om daar een Coke McFloat (cola met een toef softijs en chocoladesaus er bovenop) te halen. Bij de Mac aangekomen bleek dat ze hetzelfde concept ook met Rootbeer. We besloten ze allebei te halen maar die met het bier werd na de eerste slok gelijk aan een man die langs de weg zat gegeven. Bah wat was dat vies zeg! Die met cola ging nog wel maar het is niet voor herhaling vatbaar. Maar we hebben weer wat geprobeerd alleen dit keer pakte het niet zo goed uit!

Hanggang sa susunod na araw!