Dag 71 23-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 71 23-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 71 23-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

23 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 71,

Wegens het weekend konden we vandaag heerlijk uitslapen en hier hebben we dan ook goed gebruik van gemaakt. Na de nodige uurtjes slaap zijn we naar de plaza gegaan om daar rondje te lopen en opzoek te gaan naar de laatste souvenirs. Daarna zijn we nog even naar SM shopping mall geweest om daar ook nog even naar souvenirs te kijken.

Nadat we alles binnen hadden was het tijd om naar de markt te gaan om de ingrediënten voor de overheerlijke pork sweet and sour te kopen.

Na het eten was het nog even tijd voor een dutje zodat we fit onze laatste avond Masskara konden beginnen. Helaas zit de Masskara er alweer op maar Lars en ik kunnen toch wel zeggen dat we Die-hard Masskara vierders zijn omdat we maar 1 dag absent zijn geweest. Ik denk dat de kiosk van INNS hotel erg blij is met onze komst haha.

Hanggang sa susunod na araw!

• 24 Oktober 2016 - 12:45

Familie Bleumer:

Misschien kun je voor de komende carnaval wel je verkleedkleding meebrengen?
    Je hebt toch al een verhuiscontainer nodig voor alle souvenirs, dat kan er ook nog wel bij.

Nog een fijne tijd , het ziet er nu toch bijna op.

Groetjes.

• 25 Oktober 2016 - 07:31

Robin Hietkamp:

Hahah ja die container kan wel deze kant op komen! Dan zal ik er gelijk wat verkleedkleren in stoppen.
    Ja de dagen vliegen echt voorbij en we zijn nu nog maar twee dagen hier bij NORFI voordat we van onze vakantie gaan genieten...

Leuk dat jullie mij nog steeds volgen!