Dag 51 03-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 51 03-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 51 03-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

03 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 51,

'S ochtends zijn we verder gegaan met het project en hebben Lars en ik met Ivan onderdelen gekocht zodat we de rolstoel af kunnen ronden. Vandaag zijn de zittingen en de opvullingen van de rolstoel gemaakt. De opvul blokken kunnen worden verwijderd wanneer ze gegroeid is zodat Shane de rolstoel nog heel lang kan gebruiken. Lars is begonnen met het spuiten van de rolstoel maar omdat de geel niet goed dekkend is moeten we morgen een andere halen.

We zouden samen met dokter Michelle lanzones (een vrucht) gaan eten maar omdat er bij haar wat tussen kwam kon het helaas niet doorgaan. Daarom besloten we nog een rondje over de Masskara markt te lopen en heb ik weer wat souvenirs gekocht. We zijn ook nog even naar de winkels rond de central market geweest en daar heb ik nog een horloge gekocht.

Nadat we uitgekeken waren gingen we terug naar NORFI om Ivan op te halen en boodschappen te gaan doen voor bangus sweet and sour, maar omdat we ons hadden vergist in de openingstijd van de markt, hebben we in de shopping mall gegeten.

We hadden een goede bodem gelegd en daarom konden Ivan, Lars en ik weer volop van de Masskara genieten! We hebben eerst weer een paar rondjes gelopen en daarna zijn we op een terrasje gaan zitten. Uiteindelijk hebben we ook nog even een paar danspasjes gewaagd op straat.

Hanggang sa susunod na araw!