Dag 49 01-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 49 01-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 49 01-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

01 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 49,

Na heerlijk uitgeslapen te hebben stond om 12 uur Filipijnse tijd (dus half 1) dokter Michelle voor de deur om ons mee te nemen naar de souvenirshop. Maar we hadden nog niet geluncht dus de eerste stop was bij de Japanner om onze buiken te vullen.

Daarna gingen we naar central market, de markt waar we ook altijd ons eten met Ivan halen. Alleen daar waren we zelf ook al doorheen gelopen en nog niet echt wat gevonden. Daarna zijn we doorgereden naar een showroom met allemaal Filipijnse dingen. Hier hebben we even rondgekeken maar het was nog niet echt wat ik zocht.

Vervolgens zijn we, nadat we lekkernijen hadden gekocht voor bij de koffie, doorgereden naar Don Salvador, een plaatsje in de bergen, om daar koffie te drinken en van de zonsondergang te genieten. Eerste kregen we na een klein beetje koffie en een taartje, een cliff te zien. Nadat we hier mooie foto's gemaakt hadden gingen we terug naar het paviljoentje. Daar hebben we nog even gepraat en niet veel later begon de sunset. Hiervan heb ik samen met Lars bijna 100 foto's gemaakt.

We zijn vanavond weer uiteten geweest en daar heb ik pecho pak (kippenborst met vleugel op een stokje) gegeten. Daarna hebben we nog even bbq pork gehaald voor de lunch van morgen.

We moeten vanavond op tijd ons bed in omdat we morgen om 7 uur naar Pandanon Mountain Resort vertrekken met de mensen van de werkplaats.

Hanggang sa susunod na araw!