Dag 48 30-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 48 30-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 48 30-09-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

30 September 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 48,

'S ochtends zijn we verder gegaan met de rolstoel voor Shane. De basis is nu zo goed als klaar en we moeten nu de bekleding maken.

Na de lunch heeft Ivan mijn haren weer bijgewerkt zodat ik weer guwapo ben voor het weekend. Daarna hebben Lars en ik onze kleren nog even gewassen zodat ze dit weekend kunnen drogen en weer fris zijn voor volgende week.

We hebben vanavond in de shopping mall gegeten en daarna zijn we doorgelopen naar het kraampje waar ze Balut verkopen. Balut is de Filipijnse delicatesse. Het is een bevrucht eendenei met een bijna volledig ontwikkeld embryo. Het zag er niet heel smakelijk uit, oordeel zelf (zie de foto), maar het smaakte prima. Het vocht smaakte naar water waar een ei in heeft gelegen en het embryo zelf smaakte voornamelijk naar eigeel met een stukje rubber haha. We zullen zien of ik morgen nog wakker wordt maar ik denk dat dat wel goed komt.

Hanggang sa susunod na araw!

• 30 September 2016 - 20:52

Bennie En José:

We hopen dat je natuurlijk morgen wel wakker wordt haha.
    Wat goed van je dat je het hebt aangedurfd deze delicatesse te proeven.

Prettig weekend!!
    xxxx