Dag 1 14-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 1 14-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 1 14-08-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

14 Augustus 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 1,

We hebben hier geen wekker nodig, de hond van Ivan (security) maakt ons wel wakker, echter moet de tijd van wekken wel iets aangepast worden omdat ik vandaag pas half 1 wakker werd.

Nadat we onze koffers hadden uitgepakt zijn we naar de Shopping Mall geweest, hier hebben we de nodige dingen zoals bestek en handdoeken gekocht. Vervolgens zijn we met de taxi (zie foto)voor een bedrag van 7 peso (iets meer dan 10 cent) naar de volgende Shopping Mall geweest. Hier zagen we al snel dat Lars en ik niet de enige zijn die Pokemon spelen maar dat de helft van de bevolking vrolijk met ons mee doet. Na een korte rondleiding zijn we naar een marktje geweest om wat vers fruit te halen. We kregen hier van alles om uit te proberen zoals mango, mangosteen, marang en lyshee's.

Met de nodige kilo's fruit keerden we huiswaarts zodat we ons avond eten konden bereiden: kant en klare noodles en fruit. Tevens hebben we ons bed even ge-upgrade (zie foto).

Hanggang sa susunod na araw!

• 14 Augustus 2016 - 22:04

Ria:

Hoi Robin,
    Gelukkig zit die lange reis erop. Zal 'n bed met klamboe heerlijk zijn.
    Ook al samen de omgeving kunnen verkennen. Toppie.
    Succes daar met je stage. Pas goed op jezelf.