Dag 69 21-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 69 21-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 69 21-10-2016

21 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 69,

Vanmorgen werd ik na wederom een avondje Masskara rond half 12 wakker. Onze vijfde en laatste patiënt kwam vandaag onverwachts langs om haar loophulpmiddel ophalen. Gelukkig was deze keer alles op maat en kon ze hem gelijk mee naar huis nemen. Alexis was er erg blij mee en zat continue te stralen en was in tegenstelling tot de meeste andere patiënten niet verlegen. Haar moeder was ons heel dankbaar en ik denk dat het hulpmiddel goed terecht is gekomen en dat ze er veel mee gaan oefenen.

Daarna hebben we in de middag nog aan het verslag en aan de eindpresentatie gewerkt. En 's avonds was het natuurlijk weer tijd voor de Masskara! We hebben bij een kiosk aan de straat gegeten en daarna de Electric Masskara gewonderd. Elke barangay (wijk) had een eigen vrachtwagen die helemaal versierd was met allemaal lichtjes. De mensen zelf hadden ook allemaal lichtjes op de pakken en het was echt mooi om te zien.