Dag 67 19-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 67 19-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 67 19-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

19 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 67,

Toen we vanochtend wakker werden na wederom een avondje Masskara, was er niemand te bekennen bij NORFI, alleen Ivan was er nog, maar die is er altijd. Het bleek dat het een feestdag was en dat niemand dat tegen ons had gezegd en Ivan was het zelf ook vergeten. De werknemers zijn zelf ook niet ingelicht bleek later maar omdat ze naar het nieuws hadden gekeken wisten ze dat het een feestdag was en dat ze dus thuis konden blijven.

Maar zulke harde werkers als wij zijn, zijn we natuurlijk hard aan de slag gegaan met het verslag en dat begint er nu toch ook al wel op te lijken. Daarna hebben we geluncht bij de buurman en zijn Lars en ik naar de shopping mall geweest om wederom voor schoenen te kijken. Had ik eindelijk leuke schoenen gevonden, is mijn maat uitverkocht...

Daarna hebben we nog even een rondje over en rond de plaza gemaakt en daarna was het tijd om te gaan koken. Bangus (vis) sweet and sour and spicy dit keer. Na een goede bodem gelegd te hebben is het natuurlijk weer tijd voor een avondje Masskara.

Hanggang sa susunod na araw!

• 20 Oktober 2016 - 23:39

Familie Bleumer:

Dat wordt afkicken straks.
    Masskara kennen we hier niet, maar gelukkig komt de carnaval eraan tegen de tijd dat je weer terugbent.
    Alleen... die duurt niet zo lang, maar wel enkele weekenden achter elkaar , voor jullie natuurlijk.

• 21 Oktober 2016 - 08:09

Robin Hietkamp:

Ja dat wordt zeker afkicken...
    We kunnen de Masskara wel introduceren in Kilder?
    Als ik terug ben begint het bouwen van de carnavalswagen alweer dus ik hoef me niet te vervelen.
    Het is maar goed dat het niet zo lang duurt want de prijzen voor een biertje zijn in Nederland niet zo aantrekkelijk als hier.