Dag 62 14-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 62 14-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 62 14-10-2016

Door: Roibn

Blijf op de hoogte en volg Robin

14 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 62,

Na weer een gezellige avond Masskara was het vandaag weer de hoogste tijd om voorbereidingen te treffen voor ons laatste project. Daarom ben ik met Lars en Ivan naar de winkels geweest om de laatste onderdelen te halen.

En na wederom een lunch bij de buurman was het weer de hoogste tijd voor een siësta alleen werd deze abrupt verstoord omdat onverwachts onze vierde patiënt haar rolstoel op kwam halen. Gelukkig staan we hier graag voor op en de ouders waren heel blij met de rolstoel. We moesten nog even wat kleine dingen aanpassen voor hij mee naar huis kon. De dokter was ook zeer tevreden over de rolstoel en over alle specificaties zoals de verstelbaarheid van de verschillende onderdelen. Hij vond het mooi dat wij zoveel mensen hebben kunnen helpen en zei dat we (na ons laatste project) van de Masskara en het land moesten gaan genieten en dat we dat zeker verdiend hadden.

Daarna zijn we nog begonnen aan ons laatste project en hier zijn we al een heel eind mee gekomen. Het is maar een klein project dus we hopen het maandag af te kunnen ronden zodat we nog genoeg tijd hebben om ons verslag af te ronden en om van de Filipijnen te genieten.

Hanggang sa susunod na araw!