Dag 61 13-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 61 13-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 61 13-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

13 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 61,

Vanmorgen zijn Lars en ik naar de shopping mall geweest om wederom voor schoenen te kijken. Aangezien we nog maar vier weken hebben en nog maar twee weken bij NORFI zijn moeten we nu wel spullen gaan kopen.

Na de lunch bij de buurman zijn we ook nog even naar Robinsons shopping mall geweest om daar voor spullen te kijken maar ook daar hebben we helaas niks gevonden. Na de shopping mall was het de hoogste tijd voor een siësta omdat we fit moesten zijn voor de Masskara avond!

Als het goed is komen morgen de ringen voor ons laatste project binnen maar het blijft een Filipijnse bedrijf dus je weet nooit hoelang het duurt. Zo ook met mijn voetbalshirt, die zou vandaag klaar zijn na een week wachten maar Ivan kreeg vanmorgen een berichtje dat hij 2 dagen later klaar is.

Hanggang sa susunod na araw!