Dag 60 12-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 60 12-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 60 12-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

12 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 60,

Vandaag is onze vijfde patiënt, Alexis, langsgekomen om het ontwerp te laten zien en om haar op te meten. Alexis heeft een achterstand in haar algemene ontwikkeling. Ze is zes jaar maar nog erg klein voor haar leeftijd en ze kan door de therapie bij NORFI een beetje lopen met ondersteuning van haar moeder. We gaan hetzelfde hulpmiddel als Peejay voor haar maken.

Als lunch hebben we chicken adobo van onze eigen kippen gegeten. Na de lunch ben ik met Lars naar de shopping mall gegaan om daar zijn basketbalshirts te laten bedrukken. Daarna hebben Lars en ik nog even een heerlijke siësta gehouden omdat we voor vanavond natuurlijk fit moeten zijn voor de Masskara.

Eigenlijk zou Shane haar rolstoel op komen halen maar omdat de man van de local supervisor overleden is konden zij niet komen. Nu komt ze waarschijnlijk volgende week.

Hanggang sa susunod na araw!