Dag 53 05-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 53 05-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 53 05-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

05 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 53,

Vanmorgen hebben we eerst lekker uitgeslapen omdat we gisteravond weer naar de Masskara zijn geweest. Daarna hebben we de rolstoel van Shane in elkaar gezet zodat deze ook klaar is om getest te worden.

Na de lunch kwamen de patïënten van het tweede en derde project. We hebben allebei de projecten iets verlaagd aangezien ze de vorige keer te hoog waren. Nu waren ze de goede maat en Peejay had de grootste schik met zijn hulpmiddel. Hij was samen met zijn moeder en broertje naar NORFI gekomen en zijn broertje hielp hem steeds met voortbewegen. Jacob was daarentegen veel meer verlegen en moest steeds huilen. Hij wou er niet in zitten terwijl hij het de vorige keer wel wilde. Alleen aan het eind toen alle foto's gemaakt waren en de service gearriveerd was wilde hij er wel mee lopen en had hij de grootste schik. Ondertussen had het broertje van Peejay het hulpmiddel van Peejay alweer terug gezet omdat hij niet wist dat Peejay hem mee naar huis mocht nemen.

'S avonds zijn we nog naar de Masskara geweest nadat we een goede bodem hadden gelegd namelijk, garnalen met Fanta frisdrank en het was wederom heerlijk!

Hanggang sa susunod na araw!