Dag 45 27-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 45 27-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 45 27-09-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

27 September 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 45,

Morgen komen Jacob en Peejay en daarom moesten we vandaag de laatste hand aan de hulpmiddelen leggen. Er moest nog een zitje gemaakt worden voor Peejay en de handvatten moesten er nog op gelijmd worden. Dit hebben we vandaag kunnen doen en daarom zijn ze klaar op getest te worden.

Verder hebben we bijna de hele dag aan het verslag gewerkt en hier zijn we ook mee opgeschoten.

Nadat we genoeg hadden gedaan (vonden we zelf) zijn we nog even naar de shopping mall geweest om boodschappen te halen.

Tussen de regenbuien door zijn Lars, Ivan en ik nog naar de markt geweest om ingrediënten te kopen voor pork and beans, dit was overigens weer verrukkelijk.

Morgen komen Jacob en Peejay om hun hulpmiddel te testen en Shane komt ook mee want dit is onze volgende patiënt. Ze komt mee zodat dokter Sanchez haar na kan kijken zodat we onze tekeningen kunnen bespreken en haar op kunnen meten.

Hanggang sa susunod na araw!

• 27 September 2016 - 16:02

Familie Bleumer:

We staan versteld, wat jullie allemaal in korte tijd voor elkaar krijgen.
    Blijf inderdaad nog maar een jaar ginds, dan kunnen jullie een hele school van hulpmiddelen voorzien.
    Geweldig, het doet ons wel wat.

Groetjes, Theo en Leni Bleumer

• 30 September 2016 - 14:39

Robin Hietkamp:

Ja, we kunnen hier zeker wat betekenen.
    Als het aan mij ligt blijf ik langer haha.

Leuk dat jullie mij nog steeds volgen.