Dag 29 11-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 29 11-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 29 11-09-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

11 September 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 29,

We moesten vanmorgen vroeg ons bed uit want we zouden om 9 uur gaan duiken. Echter toen we opstonden regende het en was de zee erg ruig. Maar we zijn toch naar het restaurant gegaan om te ontbijten maar tijdens ons ontbijt kwam de duikinstructrice al naar ons toe dat de golven te hoog waren om uit te varen. Ook was het te gevaarlijk omdat we geen ervaring hadden met duiken en de stroming redelijk sterk was.

Na ons ontbijt hebben we pool gespeeld tegen elkaar en tegen twee Filipijnse meiden die we tijdens de karaoke avond hebben leren kennen. Het was voor hun een van de eerste keren dat ze het speelden en dat was te zien ook, maar ze hadden er wel schik in, haha!

'S middags zijn we het zwembad in geweest en hebben we lekker aan het zwembad gezeten/gelegen.

Tijdens het dineren werden we door de meiden van de karaoke bar uitgenodigd om met hun familie naar een bar te gaan om daar naar een live band te luisteren. We zijn in de tricycle gestapt naar de bar. Het was een gezellig avond en goede muziek (met een kermistintje) en net voor het einde viel de stroom uit, zoals hier wel vaker gebeurd, maar deze keer ging het niet meer aan. Daarom zijn we maar weer in de tricycle gestapt terug naar het resort.

Nu is het tijd om te slapen want we hebben morgen om 8 uur een afspraak staan om te duiken.

Hanggang sa susunod na araw!