Dag 15 28-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 15 28-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 15 28-08-2016

Blijf op de hoogte en volg Robin

28 Augustus 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 15,

Helaas was ons tripje naar Sagay carbinn reef afgelast omdat de weersvoorspellingen te slecht waren. Toen we vanochtend wakker waren bleek het weer echter prima te zijn. Daarom besloten we toch nog wat te ondernemen en zijn we naar The water garden geweest om te zwemmen. Het is een park met een resort waar ze pauwen, herten, papegaaien, parkieten en katten hebben. Er zouden ook aapjes zijn maar die waren in de natuur losgelaten. De verhalen waren beter dan de werkelijkheid want de dieren zaten in kleine hokjes en het hert zat met een touw aan de boom vast, maar het zwembad zag er goed en schoon uit!

Na de hele middag in het water te hebben gelegen en lekker bijgekleurd te zijn, zijn we uiteten geweest bij een restaurant waar we onbeperkt rijst konden eten. Na onze buik vol te hebben gegeten keerden we terug naar NORFI.

Morgen moeten we ons bed vroeg uit want om 6 uur vertrekken we naar de watervallen.

Hanggang sa susunod na araw!