Dag 12 25-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 12 25-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 12 25-08-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

25 Augustus 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 12,

Another day at the office, ons werk op kantoor zit er bijna op. We hebben vandaag detailtekeningen gemaakt van ons eindconcept. Tevens hebben we morgenmiddag een afspraak met dokter Sanchez om ons concept te bespreken.

's Middags zijn we terug naar de wasserette geweest om onze kleren te halen, maar de mensen daar doen alles op het Filipijnse tempo en bleek dat onze kleren nog niet klaar waren. Nu kunnen we het als het goed is morgen ophalen.

Lars en ik zijn samen met Ivan naar de markt geweest om ingrediënten te kopen voor ons diner: Meimenudo, kip met aardappel, wortels, hotdogs en tomatensaus. Daarna zijn we naar de shopping mall geweest om een outfit voor het thema feestje van vrijdag te scoren. We hebben verschillende leuke shirts gevonden alleen is het een Filipijnse maatgeving en past zelfs de XL ons niet... Dus we gaan morgen maar weer verder opzoek, dit maal met Ivan zodat hij ons uit de brand kan helpen.

Hanggang sa susunod na araw!

• 25 Augustus 2016 - 19:45

Opa En Oma Tempel:

We vinden het knap dat jij je zo ver van huis zo goed kunt redden.
    Jullie hebben nu al veel meegemaakt.
    Heel veel succes met het project.

Groetjes van opa en oma Tempel

• 05 September 2016 - 16:03

Robin Hietkamp:

Hai opa en oma,

Leuk dat jullie mij ook volgen!
    Ja, we maken heel veel mee hier. We proberen elk weekend uitstapjes te maken en soms wanneer we 's middags tijd hebben, bekijken we dingen hier in Bacolod.
    Bedankt en dat gaat zeker goed komen.