Dag 74 26-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 74 26-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 74 26-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

26 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 74,

De dag van de waarheid: onze laatste dagje stage... Wat zijn deze 11 weken voorbij gevlogen! Als ik nog 3 maanden hier kon blijven had ik er zeker voor getekend maar helaas wacht het echte leventje in Nederland alweer op ons, maar niet voordat we anderhalve week van onze vakantie hebben genoten.

Vanmorgen begon de dag zoals alle andere dagen, eerst in de office aan het verslag/presentatie werken. We hebben onze presentatie de finishing touch gegeven en daarna even voorbereid. Daarna was het tijd om een foto met de mensen van de werkplaats te maken.

Na (waarschijnlijk) de laatste kip pesto bij Sanders hebben we de presentatie voorbereid en onszelf klaargemaakt voor de presentatie die om 15:00 uur Filipijnse tijd plaats zou vinden, maar Filipijnse tijd blijft Filipijnse tijd en aangezien er verschillende mensen van het bestuur nog niet waren (waaronder de dokter) waren we alvast aan de snacks begonnen. Snacks in de Filipijnen is hetzelfde als een compleet diner. Aangezien de dokter er om 16:00 uur nog niet was en het zelfs te laat was voor de Filipijnse tijd zijn we begonnen aan de presentatie. Gedurende de presentatie kwamen er nog wat mensen binnen druppelen die ook van onze presentatie wouden genieten.

Nadat we klaar waren met onze presentatie en nog wat vragen beantwoord hadden kregen we een oorkonde dat we hier stage gelopen hebben en een t-shirt van NORFI als bedankje voor onze inspanningen.

Na de stage was het tijd om nog even een foto met alle medewerkers van NORFI te maken maar dan zit onze stage er nu toch echt op... Helaas maar wat een geweldige tijd heb ik hier gehad.

Vannacht vertrekken we om 2:15 uur met de bus richting Oslob voor een goed begin van onze vakantie.

Hanggang sa susunod na araw!

• 26 Oktober 2016 - 15:37

Je Tante:

Volgens mij hebben je een hele goede stage afgerond.
    Heerlijk toch dat het zo snel is gegaan! dat is een goed teken.
    Nu lekker gaan genieten en daarna als de wiedeweerga naar Nederland komen hoor!

• 26 Oktober 2016 - 15:42

Bennie En José :

Gefeliciteerd met de afronding van de stage en met de oorkonde.
    Nu heerlijk genieten van een welverdiende vakantie.
    Ze zullen jullie wel missen bij Norfi.
    Nu moeten we wachten, want waarschijnlijk komt er nu even geen verslag omdat jullie daar geen wifi hebben.
    We blijven de site in de gaten houden hoor.
    Veel plezier!!!