Dag 72 24-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 72 24-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 72 24-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

24 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 72,

Aangezien we om 6 uur terug kwamen van de Masskara hadden we de nodige uurtjes slaap wel weer nodig. Rond een uur of 12 werden we wakker en toen heb ik eerst nog even uitgebrakt op het bankje met de mensen van de werkplaats (zij voeren de laatste weken ook erg weinig uit haha).

Na de lunch bij de buurman heb ik mijn kleren gewassen zodat ik fris richting Oslob, Apo Island en Dumaguette kan vertrekken. We vertrekken waarschijnlijk woensdag nacht zodat we donderdag in de middag in Oslob aankomen.

Daarna zijn Ivan, Lars en ik naar de markt gegaan om ingediënten voor de Bicol Express te kopen. Dat was huilen geblazen tijdens het avondeten, niet om iets treurigs maar omdat het eten zo scherp was.

Hanggang sa susunod na araw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 29089

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 09 November 2016

De Filipijnen.

Landen bezocht: