Dag 70 22-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 70 22-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 70 22-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

22 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 70,

Vandaag hebben we weer heerlijk uit kunnen slapen en dat was ook wel nodig aangezien Lars en ik om 6:00 uur pas thuis waren. Na de getoaste boterhammetjes zijn we richting de plaza gegaan om nog wat souvenirs te kopen. Bij toeval kwamen we de Masskaraparade tegen met allemaal verklede mensen die de Masskara dans uitvoerden. Het zag er echt heel mooi uit met alle grote en fel gekleurde maskers.

Tegen vijf uur zijn we naar huis gegaan omdat Ken, een werkplaatsmedewerker, naar NORFI kwam zodat we samen konden dineren en daarna naar de Massskara konden gaan. We zijn met z'n zessen geweest gisteren want Kevin, de man van de fysiotherapeut, ook met ons mee ging. Het was wederom een gezellige avond.

Hanggang sa susunod na araw!

• 23 Oktober 2016 - 12:00

Bennie En José :

Wat een vrolijke bedoeling daar!
    Nog een paar dagen genieten.
    xxx

• 23 Oktober 2016 - 17:42

Erik:

Het is geweldig dat jullie zoveel kinderen en ouders blij kunnen maken.
    Is bij de masskara net zoveel bier als hier met carnaval?

• 25 Oktober 2016 - 07:35

Robin Hietkamp:

Het was zeker een vrolijke bedoeling, erg mooi om te zien!

Ja het geeft heel veel voldoening, het is voor ons eigenlijk maar een kleine moeite maar je kan al snel heel veel betekenen voor zo'n kind.
    Wordt er bij ons bier gedronken met de carnaval? Haha!
    Het is hier wel anders omdat er tijdens de optocht alleen gedanst wordt en de mensen er buiten omheen drinken ook niet. Maar 's avonds zijn er allemaal hutjes rond de plaza en daar kan je wel bier drinken, maar je kan het zo gek maken als je zelf wil natuurlijk!