Dag 66 18-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 66 18-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 66 18-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

18 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 66,

Vanmorgen heb ik het hulpmiddel van Alexis gespoten, deze is nu ook af. Het is helaas niet roze geworden waar ze om gevraagd had. Maar met de Filipijnse mentaliteit (als het ongeveer hetzelfde is, is het goed), vonden de mensen van de werkplaats ook dat goed was.

Daarna hebben we nog even aan het verslag gewerkt en heb ik de laatste tekening voor in het verslag gemaakt.

We hebben lunch bij Aboy's gegeten met Miss Ann en Lucilyn van de directie van NORFI. Aboy's staat in de top 500 van de beste restaurants van Azië en dat was te merken ook want het was heerlijk. We hebben zelfs nar 9 weken weer nieuwe gerechten voorgeschoteld gekregen. Ook is Aboy's het eerste restaurant in Bacolod dat volledig op zonne-energie draait.

's Middags zijn Lars en ik weer naar de shopping mall gegaan om schoenen te kopen en daarna hebben we gedineerd bij het restaurant Sanders.

Ennnnnnnnnn natuurlijk is het vanavond weer tijd om van e Masskara te genieten!