Dag 65 17-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 65 17-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 65 17-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

17 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 65,

Vandaag zijn we verder gegaan met het project voor onze vijfde en laatste patiënt. Terwijl Lars met Ken de wielen onder het hulpmiddel heeft gemaakt heb ik mijn kleren gewassen zodat ik ook de laatste dagen nog fris ruik.

Na de lunch moesten we eerst opzoek naar een andere spuitbus omdat deze meer rood dan roze was. Dus ben ik met Ivan en Janneke op stap geweest om een spuitbus te kopen. Janneke moest pinnen maar omdat niet alle banken Europese kaarten accepteren kunnen we maar bij een bepaald aantal banken pinnen. Normaal is dit geen probleem omdat we nu weten waar we kunnen pinnen maar bijna alle pinautomaten waar we kunnen pinnen waren buiten gebruik. Daarom was het alsnog een heel zoektocht maar na 3 ritje met de jeepney en een keer met de tricycle is het toch gelukt.

Daarna zijn Lars en ik naar de shopping mall geweest om voor schoenen te kijken, helaas hadden ze voor veel schoenen mijn maat niet en ik ging ik met lege handen weer naar huis...

We hebben weer bicol express gegeten, dit keer hebben we 7 pepers in plaats van 9 pepers gedaan omdat hij de vorige keer toch wel redelijk spicy was. Daarna zijn we op tijd naar de Masskara geweest en waren we ook al op tijd terug omdat Ivan morgen naar zijn zoontje gaat en fit wil zijn zodat hij met hem kan spelen.

Hanggang sa susunod na araw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 04 Aug. 2016
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 29084

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2016 - 09 November 2016

De Filipijnen.

Landen bezocht: