Dag 63 15-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 63 15-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 63 15-10-2016

15 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 63,

Vandaag hebben we even heerlijk uitgeslapen want we waren vanmorgen erg vroeg terug van de Masskara. We zijn vaste klant bij de Masskara en daar hoort natuurlijk ook het afsluiten van de kiosk bij. We waren om 6 uur terug bij NORFI.

Daarna zijn we weer naar mall geweest, dit keer hebben Lars en Ivan hun shirt laten bedrukken. Ook hebben nog even wat boodschappen gedaan zodat we van het weekend niet verhongeren haha.

's Avonds zijn we naar de markt geweest en was het tijd om mijn voetbalshirt op te halen. Er is nergens een voetbalshirt van het Filipijnse nationale elftal beschikbaar en daarom heb ik er een laten maken. Ik wist niet echt wat ik er van moest verwachten maar ik vind hem goed gelukt!

• 16 Oktober 2016 - 18:40

Bennie En José:

Zo zo speelt Hietkamp in een Filipijns elftal?
    Dat contract loopt 10 november af en dun kun je weer top fit in Kilder beginnen.
    De harde kern vraagt geregeld wanneer je weer terug bent.