Dag 57 09-10-2016 - Reisverslag uit Sipalay, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 57 09-10-2016 - Reisverslag uit Sipalay, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 57 09-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

09 Oktober 2016 | Filipijnen, Sipalay

Dag 57,

Voor vandaag stonden er twee open water duiken gepland maar voordat we echt het water in konden kregen we eerst nog een praktijk les over het navigeren met een kompas. Na op het strand geoefend te hebben was het tijd om onze spullen klaar te maken en het water in te gaan. Daar kregen we eerst de opdracht om te navigeren richting een vast punt en vervolgens weer op dezelfde plek terug te keren met behulp van je kompas. Daarna zijn we naar beneden gegaan en hebben we daar nog een keer geoefend met navigeren. Vervolgens was het een vrije duik en hebben we heerlijk van de onderwaterwereld kunnen genieten.

Na de lunch stond onze tweede duik gepland en dit was meer zoals een vrije duik. Dus een korte oefening en daarna konden we tussen de koralen door zwemmen en dat was onze mooiste duik tot nu toe vind ik.

’s Avonds hebben we onze laatste theorieles gedaan en ons examen gemaakt en we zijn alle drie GESLAAGD! We hebben ons duikbrevet binnen!

Hanggang sa susunod na araw!

• 09 Oktober 2016 - 17:44

Erik:

Gefeliciteerd met jouw duikbrevet.
    De borrel houden we wel tegoed.

• 10 Oktober 2016 - 10:22

Bennie En José:

Goed gedaan hoor!!! Super!!! Nu was het toch wel even hard werken.....

xxx

• 10 Oktober 2016 - 11:41

Oma.Groenen.:

Gefeliciteerd alle drie met jullie duik brevet.
    Geniet er van

• 10 Oktober 2016 - 12:25

Robin Hietkamp:

Dank jullie wel!
    En ja de borrel houden jullie te goed!