Dag 56 08-10-2016 - Reisverslag uit Sipalay, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 56 08-10-2016 - Reisverslag uit Sipalay, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 56 08-10-2016

Blijf op de hoogte en volg Robin

08 Oktober 2016 | Filipijnen, Sipalay

Dag 56,

Vanmorgen zijn we weer verder gegaan met het behalen van ons duikbrevet. ’s Ochtends zijn we verder gegaan met de film, de theorie en de quiz.
’s Middags was het tijd om de theorie in praktijk te brengen en zijn we het zwembad in gegaan om te oefenen met skin diven, onze uitrusting in het water aan te trekken, de emergency opstijging en nog wat oefeningen.

Daarna hebben we onze tweede echte duik gemaakt, eerst hebben we de oefeningen die we in het zwembad geoefend hadden in het open water uitgevoerd en daarna was het tijd om de omgeving te verkennen. De onderwaterwereld is echt prachtig hier en we zijn nu echt door en onder de koralen door gezwommen.

’s Avonds hebben we onze vierde theorie les gedaan maar na het oefenen en de duik vielen we al bijna in slaap haha.
Aangezien de wifi het gisteravond niet deed gingen we maar vroeg slapen en heb ik mijn stukje vandaag geupload.

Hanggang sa susunod na araw!