Dag 54 06-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 54 06-10-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 54 06-10-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

06 Oktober 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 54,

Vanmorgen hebben we wederom uitgeslapen omdat we nu toch niks meer kunnen doen totdat de nieuwe patiënt komt.

Rond de middag zijn we vertrokken richting Sipalay om ons duikbrevet te halen. We zijn eerst met de Jeepney richting het busstation vertrokken en daar bleek nog geen bus met airco beschikbaar te zijn. We hebben even gewacht omdat er om 3 uur een zou komen, maar om half 3 kwam er iemand naar ons toe dat de airco bus om 5 uur zou komen en niet om 3 uur. Maar even later kwam er weer iemand anders naar ons toe dat er helemaal geen bussen met airco mee kwamen. Waarschijnlijk wilde ze ons gewoon weg hebben...

Maar we zijn in de bus zonder airco gestapt en na een totale reis van ruim 8 uur kwamen we bij het resort aan. We hebben er anderhalf uur langer over gedaan dan de vorige keer met de economy bus.

Na een potje pool hebben we nog even tv gekeken op onze kamer en daarna zijn we op tijd gaan slapen.

Hanggang sa susunod na araw!