Dag 37 19-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 37 19-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 37 19-09-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

19 September 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 37,

Vanmorgen zijn we begonnen met ons tweede project en hebben al een goed begin gemaakt. De komende twee projecten zijn maar kleine projecten en als het een beetje mee zit met de machine shop hopen we ze allebei af te ronden deze week.

'S middags kwam Aldrich langs om zijn tricycle te testen. De rolstoel paste perfect en hij kon zich ook aardig redden met het fietsgedeelte. We hadden eigenlijk verwacht dat het zelfstandig fietsen te zwaar zou zijn omdat hij niet veel kracht in zijn benen heeft en het trappen niet heel licht gaat. We moeten alleen de trappers nog aanpassen omdat hij zijn voeten niet in 90 graden kan houden en daarom soms van de trappers schiet, door bandjes over de trappers te maken hopen we dit tegen te gaan. Hij vond het allemaal erg interessant en heeft de hele tijd met de rem gespeeld om te zien hoe het werkte en hij heeft de hele tijd gefietst. Ook de dokter was enthousiast en vindt dat het project goed gelukt is.

Nadat Aldrich weer naar huis was hebben we de laatste kleine aanpassingen gedaan, de rolstoel geschuurd voor het spuiten en hebben we de eerste onderdelen al een kleurtje gegeven.

Als het goed is, is er voor donderdag vervoer voor de tricycle geregeld zodat we het naar zijn huis kunnen brengen en tevens is het een verjaardagscadeau omdat Aldrich zondag 10 jaar wordt.

Hanggang sa susunod na araw!

• 19 September 2016 - 15:58

Bennie En José:

Wat is het toch mooi om te zien hoe jullie project verloopt.
    Super mooi werk geleverd, dat is een geweldig leuk verjaardagscadeau voor Aldrich.

Wij zijn trots op jullie!!!
    xxx