Dag 19 01-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 19 01-09-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 19 01-09-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

01 September 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 19,

Vanmiddag kwam Aldrich langs om door dokter Sanchez onderzocht te worden. Aldrich had zich weer netjes gekleed met een polo, net zoals met onze field trips. Nadat dokter Sanchez hem onderzocht had, mochten we aan Aldrich en zijn moeder uitleggen wat we bedacht hadden en hoe het zou werken. Dokter Sanchez gaf aan dat hij een goede motoriek in zijn handen/armen heeft en aan de hand daarvan vertelde zijn moeder dat hij goed spinnen kon vangen. Deze spin gebruikte hij om tegen andere spinnen te vechten, het is een soort sport hier. Daarna was het tijd om Aldrich op te meten zodat we maattekeningen van de tricycle (rolstoelfiets) kunnen maken. Ook hebben we hem even laten 'fietsen' op de pedaal hometrainer. Hier zagen we dat hij met zijn tenen trapt en hier moeten we dus rekening mee houden met ons ontwerp.

Nadat we de metingen verricht hadden en wel 10 keer bedankt waren door verlegen Aldrich, hebben we een grove schets met maten gemaakt zodat we in grote lijnen weten welke onderdelen en materialen we moeten halen.

Verder zijn we naar de foodmarket geweest om ingrediënten voor ons avondeten te halen. Er stond kip curry à la Ivan op het menu.

Hanggang sa susunod na araw!

• 10 September 2016 - 18:08

Mirjam:

Wauw goed werk! We zijn benieuwd naar het eindresultaat Robin! Gr.