Dag 17 30-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 17 30-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 17 30-08-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

30 Augustus 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 17,

Just a normal day at the office... Aangezien we ons concept aan dokter Sanchez hebben laten zien en we moeten wachten tot we de patiënt donderdag op kunnen meten, hebben we niet veel te doen. We hebben vandaag aan het verslag gewerkt zodat we dat niet aan het eind allemaal hoeven te doen.

Verder zijn we naar de supermarkt geweest om te kijken of we pesto konden vinden om kip pesto te maken (iets wat ik elke dag bij het restaurant eet). Toen we de prijs van het potje pesto zagen (3 euro) kwamen we al snel tot de conclusie dat we beter uiteten kunnen gaan. Bij het restaurant hebben we namelijk een complete maaltijd voor 100 peso's, omgerekend nog geen 2 euro!

We hebben vanavond in de shopping mall gegeten en een kleine ronde langs de winkels gemaakt.

Tevens hebben we Ivan wat Nederlandse muziek laten horen maar de top 40 vond hij maar niks. Hij kon echter meer genieten van de carnavalskrakers!

Hanggang sa susunod na araw!