Dag 13 26-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 13 26-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 13 26-08-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

26 Augustus 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 13,

Hier is dan het verlate dagverslag van dag 13! Wegens een feestje en een dag geen stroom heeft het verslag iets wat vertraging opgelopen.

We begonnen 's ochtends met het uitwerken van ons eindconcept. Na ons eindontwerp afgerond te hebben zijn we met Ivan op stap gegaan om een t-shirt met camouflage print te scoren voor het thema feestje dat we 's avonds hadden.

Na een t-shirt gescoord te hebben zijn we naar de laundry geweest om onze kleren op te halen. 12 uur zouden de kleren klaarliggen maar om half 1 daar aangekomen bleek het NOG niet klaar te zijn. Na anderhalf uur gewacht te hebben keerden we dan eindelijk terug met onze gewassen kleren. Tot onze verbazing zag alles er nog goed uit en hadden we al onze kleren nog, Lars heeft zelfs een extra kussensloop gekregen.

Zes uur vertrokken Lars en ik naar het Riverside ziekenhuis voor het feestje waar dokter Michelle ons voor uitgenodigd had. Het was een feestje voor alle stagiaires van het ziekenhuis. Daar aangekomen stond er uiteraard weer heel veel eten voor ons klaar. Na het eten moesten de verschillende groepen stagiaires hun ingestudeerde dansjes showen. Verder waren er ook spelletjes waar men snoepjes mee konden winnen, dit leverde lachwekkende momenten op! Zo moesten ze met hun gezicht een kauwgombal in een hoopje slagroom zoeken en vervolgens een bel blazen, de eerste die dit lukte had gewonnen.

Nadat alle prijzen verdeeld waren was het tijd voor de 'disco'. Echter was dit wel een tamme disco waar iedereen voornamelijk stil zat. Uiteraard waren Lars en ik ook niet te beroerd om onze Hollandse dancemoves te showen.

Na de disco in het ziekenhuis zijn we met de overgebleven mensen naar Art Street geweest, naar een reggae bar. Hier werden we uitgedaagd om wat Filipijnse drankspelletjes te doen. Dit ging ons nog best redelijk af maar we moesten onze kop erbij houden omdat we de morgen ochtend om half negen hebben afgesproken om te basketballen.

Hanggang sa susunod na araw!