Dag 11 24-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 11 24-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 11 24-08-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

24 Augustus 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 11,

Vandaag hebben we onze concepten verder uitgewerkt en ze aan de mensen van de werkplaats laten zien. Ze waren erg positief over de concepten en hadden hetzelfde concept als wij op het oog, om voor Aldrich te maken.
Het is rolstoel met een aandrijving naar de achterwielen en aan de voorkant van de rolstoel kan een stuur/fiets gemonteerd worden. Zo kan hij zelf naar school fietsen en hoeft zijn moeder hem niet elke dag te brengen.

Vanmiddag zijn we naar de shopping mall geweest om schoenen voor Lars en ingrediënten voor een echte Hollandse tosti te kopen. We hebben gisteren van Lucilyn een broodtoaster gekregen zodat we 's morgens ook (het normaal niet te eten) brood kunnen eten.

Daarna zijn we weer naar de Ruïns geweest hier in Bacolod omdat ons werd aangeraden een keer terug te komen tijdens zonsondergang. We waren nog net op tijd op een paar mooie plaatjes te schieten.

Als diner hebben we bij het typisch Filipijnse restaurant met de grote gele M en de clown gegeten.

Net hebben we met Ivan de security van de Hall of Justice uitgedaagd voor een potje basketbal, maar ze durfden niet eerder dan volgende week zaterdag. Onderweg naar huis (200 meter lopen) kwam er op eens een stortbui opzetten dat we onderweg onder een bushokje moesten schuilen. Met nog 50 meter te gaan haalde Ivan de NORFI bus op om ons op te halen zodat we nog enigszins droog thuis kwamen... The crazy Ivan deed maar weer eens eer aan z'n naam.

Hanggang sa susunod na araw!

• 24 Augustus 2016 - 16:37

Karin En Erik:

Hopelijk hoef je de vleugeltjes niet echt te gebruiken :-)

• 05 September 2016 - 16:05

Robin Hietkamp:

Nee, ik heb ze tot nu toe nog niet nodig gehad maar je weet maar nooit hier!
    Haha!