Dag 10 23-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu Dag 10 23-08-2016 - Reisverslag uit Bacolod City, Filipijnen van Robin Hietkamp - WaarBenJij.nu

Dag 10 23-08-2016

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

23 Augustus 2016 | Filipijnen, Bacolod City

Dag 10,

Another day at the office, voor vandaag stonden de concepten op het programma. Gisteren hebben we de morfologische kaart gemaakt aan hieruit zijn drie concepten gekomen. Die hebben we vandaag uitgewerkt en op papier gezet.

Verder hebben we dokter Sanchez (de psychiater van de kliniek) ontmoet, dit zou eigenlijk al in week 1 gebeuren maar met een week vertraging was het dan toch zo ver. We vertelden hem over de gekozen patiënt en we gaan later deze week met hem de schetsen beoordelen.

Lars en ik zaten in de Jeepney naar de shopping mall en daar sprak een man ons aan. Hij vroeg gelijk of we Nederlands waren en vroeg gelijk of we een keer model wilden zijn voor hem. Hij is een fotograaf en kende Nederland van de Victoria Secret programma's. We gaven aan dat we erg druk waren en daar dus geen tijd voor hadden en stapten vervolgens snel de Jeepney uit.

Onze eerste week zit er op en daarom moet ons eerste wasje ook gedraaid worden. We hebben hebben onze spullen naar de Laundry gebracht en voor 35 peso (65 cent) per kilo wordt het gewassen! Waren de prijzen in Nederland maar zo laag...

Hanggang sa susunod na araw!